Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://warmes.pl/
(obowiązuje od 14. września 2025 r.)

Spis treści:

I.     Postanowienia ogólne
II.    Definicje
III.   Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
IV.   Warunki złożenia zamówienia
V.    Dostawa
VI.   Ceny i metody płatności
VII.  Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
VIII. Wymiana
IX.   Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
X.    Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
XI.   Gwarancje
XII.  Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
XIII. Ochrona danych osobowych
XIV. Ochrona praw autorskich
XV.  Odpowiedzialność
XVI. Postanowienia końcowe 

  1. Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy w domenie warmes.pl prowadzony jest przez A. i W. Zbaraszewscy Indeks Spółka jawna z siedzibą w Szczecinie 71-792 przy ul. Stoku 19, NIP: 8511021071, REGON: 810701572, która jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem 0000143794, zwana dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
  1. pocztę elektroniczną: info@warmes.pl
  2. pod numerem telefonu: +48 534 220 110.
  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, akceptacja wszystkich ich postanowień oraz zobowiązanie się do korzystania ze Sklepu zgodnie z ich postanowieniami. Jeżeli któregokolwiek z postanowień Regulaminu lub Polityki prywatności nie jest akceptowana to Klient nie powinien korzystać ze Sklepu.
  2. Sklep dba o prawa Konsumenta i Konsument nie może zrzec się przyznanych mu praw. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Dlatego też postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączania ani ograniczania jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości będą interpretowane na korzyść Konsumenta.
 
  1. Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
  1. Dni kalendarzowe – wszystkie pełne dni, łącznie z sobotami, niedzielami i dniami wolnymi od pracy z mocy prawa;
  2. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  3. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach sklepu internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w sklepie internetowym;
  4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 2025, poz. 1071);
  5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  6. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Kupującego, w tym informacje o złożonych Zamówieniach;
  7. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, polegająca na umożliwieniu zainteresowanym Kupującym automatyczne otrzymywanie na podany adres e-mail najważniejszych informacji związanych ze Sklepem;
  8. Formularz odstąpienia od Umowy – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od Umowy;
  9. Oferta indywidualna – oferta przygotowywana na indywidualną prośbę Kupującego, która jest wysyłana do niego przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail na wskazany adres e-mail. Przyjęcie przez Kupującego Oferty indywidualnej jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu Sklepu oraz Polityką Prywatności Sprzedawcy i tym samym zawarciem Umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą;
  10. Przedsiębiorca – Konsument – klient w rozumieniu art. 385[5] Kodeksu cywilnego;
  11. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  12. Promocja – określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty;
  13. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu;
  14. Siła wyższa - zdarzenia losowe niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności nagłe poważne awarie przemysłowe i technologiczne, wstrzymanie dostaw energii, ograniczenia spowodowane wojną, strajkiem, stanem zagrożenia epidemicznego, stanem epidemii,  klęską żywiołową lub zarządzaniem władz krajowych oraz samorządowych uniemożliwiającym realizację przedmiotu umowy itp.;
  15. Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe (wolne od wad) oraz zgodne z obowiązującymi standardami i wymaganiami;
  16. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
 
  1. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących, minimalnych wymagań technicznych:
  1. Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies,
  2. Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies,
  3. Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies,
  4. Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies,
  5. minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli,
  6. w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików w formacie PDF, np. Adobe AcrobatReader.
  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
  1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
  3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
  4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
  5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
  6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i polegają na:
  1. umożliwieniu prowadzenia Konta w Sklepie; 
  2. umożliwieniu zawarcia Umowy poprzez wypełnienie Formularza zamówienia; 
  3. umożliwieniu zawarcia Umowy poprzez przesłanie Kupującemu przez Sprzedawcę Oferty indywidualnej; 
  4. prowadzeniu Newslettera.
  1. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń moje konto” w panelu klienta w zakładce „Moje dane”.
  2. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (Usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi Newsletter.
  3. Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
  4. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
  5. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
  6. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  7. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
  8. Kontakt ze Sprzedawcą w sprawach dotyczących Sklepu możliwy jest pod adresem e-mail info@warmes.pl, numerem telefonu 534 220 110 lub poprzez formularz kontaktowy dostępny w Sklepie.
  1. Warunki złożenia zamówienia
  1. Kupujący może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia:
  1. złożenie Zamówienia poprzez założone wcześniej Konto; 
  2. złożenie Zamówienia poprzez wypełnienie Formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu;
  3. złożenie Zamówienia poprzez akceptację otrzymanej od Sprzedawcy Oferty indywidualnej.
  1. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt. V ust. 1 pkt a, konieczne jest wypełnienie przez Kupującego Formularza rejestracji i tym samym założenie Konta.
  2. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt. V ust. 1 pkt b, konieczne jest dodanie Produktu do Koszyka, wypełnienie przez Kupującego dostępnego na stronie Sklepu Formularza zamówienia oraz przesłanie go do Sklepu.
  3. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt. V ust. 1 pkt c, niezbędne jest wysłanie przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail oferty przygotowanej na indywidualną prośbę Kupującego i przyjęcie jej warunków przez Kupującego.
  4. Zamówienia złożone w Dni robocze po godzinie 15:00 w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane w następny Dzień roboczy.
  5. Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Kupującemu przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail.
  6. Zamówienia przekazane do realizacji mogą być zmienione lub anulowane przez Kupującego do momentu wysyłki towaru. Zmiany mogą dotyczyć wyłącznie rezygnacji z całości bądź z części towarów składających się na Zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na Dowodzie zakupu. Zmiana w Zamówieniu lub rezygnacja z Zamówieniu możliwa jest poprzez kontakt ze Sklepem pod nr tel. 534 220 110 lub wysyłając e-maila na adres: info@warmes.pl. Każdorazowa zmiana może spowodować zmianę czasu realizacji Zamówienia.
  7. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 60 Dni roboczych. Czas ten jest różny w zależności od rodzaju Produktu oraz jego dostępności.
  8. Kupujący informowany jest o braku dostępności Produktów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym.
  9. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości, w przedmiocie złożonego Zamówienia (m.in. błąd w adresie, niekompletne dane osobowe), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji Zamówienia przez obsługę Sklepu.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący pomimo wezwania nie uzupełnił w terminie 7 Dni kalendarzowych braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.
  11. Zdjęcia, schematy poglądowe i opisy Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym są materiałami poglądowymi, które mają na celu jedynie umożliwienie Użytkownikowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towaru. W szczególności wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie Internetowym może różnić się w niewielkim stopniu od zewnętrznego wyglądu Towaru wydawanego Kupującemu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia, itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Powyższe zastrzeżenia nie odnoszą się do udostępnionych w Sklepie Internetowym specyfikacji technicznych oraz oznaczeń marki i modelu danego Towaru. W celu uniknięcia wątpliwości niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy lub Sprzedającego wobec Użytkownika lub Kupującego będących Konsumentami.
  12. W przypadku wyboru przez Klienta formy dostawy określonej jako „Dostawa przy zleceniu montażu urządzenia (tylko w Polsce)” lub urządzenia (np. pieca, kotła, palnika, piecokuchni) będącego elementem kompleksowej usługi obłożonej preferencyjną stawką VAT w wysokości 8% każdorazowo umowa sprzedaży będzie zawarta jako umowa na świadczenie kompleksowej usługi w formie pisemnej i będzie określała dla zamówionego przez Klienta urządzenia m.in. uzgodniony zakres prac montażowych, transport, termin wykonania usługi, zestawienie materiałów niezbędnych do zamontowania urządzenia, cenę oraz stawkę podatku VAT, zalecenia. 
  13. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail. Jeżeli zamówienie nie jest możliwe do realizacji w części, Sprzedawca zaproponuje Klientowi realizację zamówienia w pozostałym zakresie. W przypadku anulowania lub częściowego anulowania zamówienia Sprzedawca zwraca niezwłocznie całą płatność (w przypadku anulowania całości zamówienia) bądź część płatności (odpowiadającą anulowanej części zamówienia).
 
  1. Dostawa
  1. Dostawa Towarów jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
  1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
  2. za pośrednictwem operatora pocztowego;
  3. dostarczone do Paczkomatu;
  4. transport własny Sprzedawcy;
  5. odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
  1. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  2. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
 
  1. Ceny i metody płatności
  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
  1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu 100% środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
  2. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);
  3. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
  4. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);
  5. płatność w systemie ratalnym - w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od Finansującego płatności za zamówiony Towar).
  6. płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje.
  1. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  2. Przelewy z zapłatą należy kierować na jeden z poniżej wskazanych kont bankowych Sprzedawcy:
  1. dla płatności w złotych polskich (PLN): ING Bank Śląski S.A.  07 1050 1559 1000 0092 1232 8455 ((SWIFT/BIC: INGBPLPW) albo Alior Bank S.A.  11 2490 1057 0000 9900 5518 1570 (SWIFT/BIC: ALBPPLPW)
  2. b. dla płatności w euro (EUR): Alior Bank S.A.  PL02 2490 1057 0000 9902 5518 1570 ((SWIFT/BIC: ALBPPLPW)
  3. Płatności internetowe dokonywane on-line za pośrednictwem:
  4. tpay obsługiwane są przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, adres: 61-894 Poznań, Plac Andersa 3, 17 piętro,  wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości,
  5. PayPal Express Checkout obsługiwane są przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. („PayPal”);
  6. Klarna obsługiwane są przez Klarna Bank AB (publ), Corp. ID No. 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja.
  7. Płatność ratalna (w postaci kredytu) realizowana jest przez jeden z podmiotów wybranych przez klienta:
  8.  tpay obsługiwane są przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, adres: 61-894 Poznań, Plac Andersa 3, 17 piętro,  wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości,
  9. Credit Agricole Bank Polska S.A. wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000039887 przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego o kapitale zakładowym w kwocie 1 023 607 600,00 zł w całości wpłaconym.
  10. Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł.
 
  1. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
  1. Kupującemu, który jest Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, bez podania przyczyny, w terminie 14 Dni kalendarzowych:
  1. w przypadku kupna jednego Produktu -  od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie Produktu;
  2. w przypadku zakupu wielu Produktów, które są dostarczane osobno - od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniego z Produktów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniego z Produktów;
  3. w przypadku zakupu Produktów, które są dostarczane partiami lub w częściach - od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej partii lub części;
  4. w przypadku umowy podlegającej regularnemu dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie pierwszego z Produktów.
  1. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w przypadkach opisanych przepisami prawa, przede wszystkim:
  1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
  2. umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  4. umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.
  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego Sprzedawcy w dowolny sposób. Kupujący może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Kupującemu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu.
  2. Kupujący, odstępując od Umowy zawartej na odległość, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w terminie 14 Dni kalendarzowych od daty złożenia odstąpienia. Produkty zwracane przy odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres:
A. i W. Zbaraszewscy Indeks Sp. jawna, ul. Ostoi-Zagórskiego 196, 71-792 Szczecin
Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego Produktu Dowodu zakupu lub jego kopii.
  1. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
  2. Przed skorzystaniem z prawa odstąpienia od Umowy, Kupujący może skorzystać z Produktu zakupionego na odległość, tylko w taki sposób w jaki można to zrobić w sklepie stacjonarnym, nie może natomiast takiego Produktu używać. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W przypadku wyrządzenia szkody, polegającej na zmniejszeniu wartości Produktu, będącej wynikiem korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, Sprzedawca wystawi notę obciążającą na Kupującego, co będzie skutkowało pomniejszeniem wartości zwrotu płatności o wartość szkody lub wezwie Kupującego do pokrycia wartości szkody.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca gwarantuje zwrot wszystkich otrzymanych od Kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy do Kupującego, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 Dni kalendarzowych od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu odesłania go, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. W przypadku zwrotu środków za płatność dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego. W przypadku płatności przy użyciu metod płatności elektronicznej, płatności za pobraniem czy płatności rekurencyjnej konieczne jest podanie przez Kupującego numeru konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot.
  5. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy i wysłania Produktu na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem Sprzedawca obciąży Kupującego poniesionymi kosztami przesyłki.
  7. Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących niebędących Konsumentami.
 
  1. Wymiana
  1. Sprzedawca zapewnia Konsumentom albo Przedsiębiorcom – Konsumentom możliwość wymiany Towaru w ciągu 14 dni od dnia jego dostarczenia. Żądanie wymiany można zgłaszać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@warmes.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: +48 534 220 110
  2. Konsument albo Przedsiębiorca – Konsument może wymienić Towar na:
  1. taki sam model, o innych właściwościach,
  2. inny model, o cenie niższej, wyższej albo takiej samej.
  1. Wymiana Towaru jest możliwa jedynie na Towar znajdujący się aktualnie na stronie internetowej Sprzedawcy.
  2. W celu wymiany Towaru Konsument albo Przedsiębiorca – Konsument powinien Towar w ramach wymiany przesłać Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną, której koszt ponosi Konsument albo Przedsiębiorca – Konsument. Koszty wysyłki nowego Towaru do Konsumenta albo Przedsiębiorcy – Konsumenta ponosi Konsument albo Przedsiębiorca – Konsument.
  3. Sprzedawca skontaktuje się z Konsumentem albo Przedsiębiorcą – Konsumentem, jeżeli Towar, który miał podlegać wymianie nie był już dostępny. Konsument albo Przedsiębiorca – Konsument będzie mógł zdecydować się na inny Towar bądź odstąpić od wymiany. W razie odstąpienia od wymiany Towar jest zwracany Konsumentowi albo Przedsiębiorcy – Konsumentowi na jego koszt. Sprzedawca dokona zwrotu Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równej kosztom przesyłki.
  4. W razie wymiany na Towar o cenie niższej, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument albo Przedsiębiorca – Konsument przy zakupie Towaru. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt wysyłki nowego Towaru. Jeżeli różnica cen między Towarami nie wystarcza na pokrycie kosztów przesyłki, Sprzedawca dokona wysyłki Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty w wysokości wyrównującej koszty przesyłki.
  5. W razie wymiany na Towar o cenie wyższej, Sprzedawca dokona wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty, będącej sumą różnicy cen oraz kosztów przesyłki.
  6. W razie wymiany na Towar o takiej samej cenie, Sprzedawca dokona wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równej kosztom przesyłki.
  7. Wymianie podlegają jedynie Towary czyste i nienoszące śladów użytkowania. Sprzedawca odmawia Klientowi wymiany, w przypadku kiedy Towar jest uszkodzony lub używany.
 
  1. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą – Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres A.i W. Zbaraszewscy Indeks Sp.j. ul. Ostoi-Zagórskiego 196, 71-810 Szczecin, na adres poczty elektronicznej: info@warmes.pl, numer telefonu +48 534 220 110.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
 
  1. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres A.i W. Zbaraszewscy Indeks Sp.j. ul. Ostoi-Zagórskiego 196, 71-810 Szczecin, na adres poczty elektronicznej: info@warmes.pl, numer telefonu +48 534 220 110.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
 
  1. Gwarancje
  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta albo Sprzedawcy.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.
 
  1. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Platforma Komisji UE do rozwiązywania sporów online: https://ec.europa.eu/consumers/odr . Nie jesteśmy zobowiązani do udziału w procedurze rozwiązywania sporów przed komisją arbitrażową dla konsumentów i zasadniczo nie jesteśmy do tego przygotowani.
  2. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 
 
  1. Ochrona danych osobowych
  1. Sprzedawca jest Administratorem Danych Osobowych Kupującego. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności sklepu internetowego Warmes.
  2. W przypadku uwag, wątpliwości i/lub chęci zgłoszenia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych, prosimy o przesłanie informacji do A. i W. Zbaraszewscy Indeks Sp. jawna z siedzibą w Szczecinie pod adresem e-mail sklep@warmes.pl.

 
  1. Ochrona praw autorskich
1. Wszystkie zdjęcia Towarów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie.
2. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.
3. Zabrania się również zewnętrznym podmiotom pobierania zdjęć ze strony Sklepu oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.
4. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.  
  1. Odpowiedzialność
  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
  1. niedostępność Sklepu spowodowanego działaniem Siły wyższej; 
  2. działania lub zaniechania Kupującego oraz osób trzecich, za których działania lub zaniechania Kupujący ponosi odpowiedzialność;
  3. blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klupującego oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Kupującego;
  4. problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Kupujący, a które uniemożliwiają Kupującemu poprawne korzystanie ze Sklepu i oferowanych za jego pośrednictwem usług; 
  5. skutki korzystania ze Sklepu przez Kupującego w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami niniejszego Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami;
  6. szybkość przesyłu danych i związane z tym ograniczenia, stanowiące skutek zaistnienia okoliczności m.in. o charakterze technicznym i technologicznym oraz infrastrukturalnym;
  7. za błędy w obsłudze Zamówienia lub innych dyspozycji Kupującego, powstałe wskutek przekazania przez Kupującego błędnych danych.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń, zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w Sklepie, spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi, rozbudową lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności w przypadku, gdy nie naruszy to praw Kupującego. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
 
  1. Postanowienia końcowe
  1. Wszelkie spory między Klientem, który jest Konsumentem rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. Konsument może ponadto skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę również za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Sklepu Internetowego Warmes. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż po 7 Dniach kalendarzowych od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.


 


W stosunku do zamówień złożonych do 17. lipca 2022 r. obowiązuje poprzednia wersja Regulaminu.
W stosunku do zamówień złożonych pomiędzy 18. lipca 2022 r. a 17. sierpnia 2023 r. obowiązuje niniejszy Regulamin.
W stosunku do wcześniej złożonych pomiędzy 18. sierpnia 2023 r. a 14. września 2025 r. obowiązuje niniejsza wersja Regulaminu.

Formularz odstąpienia od umowy - do pobrania.


Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ
zamknij
Kontrast
Wielkość tekstu
Wysokość linii
Odstęp liter
Kursor
Skala szarości
Ukryj obrazy
Czytelna czcionka
Wyłączenie animacji
Wyrównanie tekstu
Nasycenie
Podkreśl odnośniki
Czytnik ekranu
Zresetuj wszystkie ustawienia